HRmeeting Zielona Góra 2018

21 listopada 2018 r. spotkaliśmy się w Zielonej Górze na drugiej już edycji HRmeetingu - Antykonferencji branży HR.
Zapraszamy na krótką relację z tego wydarzenia.

Druga edycja Antykonferencji została zorganizowana przy współpracy HRLink.pl oraz Idea HR Group.

Już od września intensywnie przygotowywaliśmy program, szukaliśmy odpowiedniego miejsca i komunikowaliśmy światu "Witamy HRowców w Zielonej Górze".

Jak było? Warsztatowe spotkanie w listopadzie przerosło nasze oczekiwania Uczestnicy wykazali się niezwykłą otwartością, serdecznością i chęcią do wymiany doświadczeń. Te kilka godzin wspólnie spędzonych zaowocowało naprawdę ogromną dawką inspiracji, mnóstwem nowych kontaktów. Mamy nadzieję, że strategie i pomysły przedstawiane podczas warsztatów i panelu dyskusyjnego będą swobodnie wykorzystywane i modyfikowane przez HRowców w ich codziennej pracy.

Serdecznie dziękujemy za tak życzliwe przyjęcie i dużą frekwencję.

Absolutnie chcemy więcej i już szykujemy plan na trzecią edycję "Ludzie, narzędzia, procesy - konkretnie o HR" - Antykonferencja Praktyków HR. Zapraszamy już dziś!

Do zobaczenia,
Zespół HRlink i Idea HR Group

Agenda

9:00 - 9:30

Rejestracja przy kawie

9:30 - 9:45

Powitanie

9:45 - 10:30

Rekrutacja - czy posting ma jeszcze sens?

Alina Michałek

Jak zmienia się oblicze rekrutacji w dzisiejszych czasach? Czy ogłoszenia nadal stanowią efektywne źródło pozyskiwania kandydatów? A może sourcing powoli wypiera posting? Wspólnie z Wami drodzy uczestnicy postaram się odpowiedzieć na te pytania podczas antykonferencji.

10:30 - 10:45

Przerwa

10:45 - 11:30

I ścieżka inspiracji

Human 2 human i wartości w organizacji a komunikacja z kandydatem

Adam Wąsik

Opowiem o konieczności personalizacji komunikacji i nadania "ludzkiej" twarzy marce pracodawcy. Dodatkowo pokażę jak w dobie kandydata pokazywać wartości - w modelu promocji zachowań a nie pustych haseł.

Transparentność drogą do sukcesu rekrutacyjnego

Karol Kapuściński

Przy aktualnych trudnościach rekrutacyjnych pracodawcy szukają nowych źródeł pozyskiwania kandydatów. Zmienia się też podejście do samej rekrutacji - procesy stają się coraz bardziej transparentne i dopasowane do oczekiwań kandydatów.

Jak zbudować organizację uczącą się? Narzędzia, case studies i dobre praktyki.

Dariusz Rak

Dlaczego każda firma powinna być organizacją uczącą się? Jak technologia wspiera proces upowszechniania wiedzy w firmie? Historie dwóch firm: Lionbridge i Leroy Merlin.

11:30 - 12:00

Przerwa / Networking

12:00 - 12:45

DYSKUSJA PANELOWA: Relacja z kandydatem – jak budować? A może nie warto?

Większość dobrych kandydatów bierze udział w kilku procesach rekrutacyjnych jednocześnie. To oni wybierają sobie pracodawcę. Jak zachęcić ich do przyjęcia właśnie naszej oferty? Czy drogą do tego może być umiejętnie budowana relacja z kandydatem? Czy rozmowa rekrutacyjna jest w ogóle dobrym momentem na relację? A jeśli tak, to jak to robić? A jeśli nie? Porozmawiajmy w gronie ekspertów.

UCZESTNICY:
BEATA KULER, HR MANAGER IKEA INDUSTRY ZBĄSZYNEK
ELŻBIETA CZEKAWY, HR MANAGER TELEMOND HOLDING
PIOTR BARANOWSKI, DIRECTOR HR LUG LIGHT FACTORY

MODERACJA:
EDYTA HUBSKA, PREZES ZARZĄDU IDEA HR GROUP

12:45 - 13:00

Przerwa

13:00 - 13:45

II ścieżka inspiracji

HR-owiec przyszłości, czyli w jakich kierunkach się rozwijać

Katarzyna Borowicz

W czasach, kiedy rozwój technologii niezwykle ułatwia pracę zespołów HR na każdym froncie, warto zastanowić się nad rolą człowieka w tym dziale. Które obowiązki HR-owców mogą z powodzeniem przejąć "roboty"? Jakie nowe umiejętności będą potrzebne ludziom w dziale HR, by nie wypaść z obiegu? Przyjrzymy się różnym rozwiązaniom stosowanym już dziś w myślących przyszłościowo firmach i wspólnie nakreślimy portret idealnego HR-owca przyszłości.

Jak budować motywację i zaangażowanie pracowników wiedzy?

Tomasz Śmidoda

Pracownicy wiedzy to segment kadr, który w czasach szybko postępujących zmian jest szczególnie ważny w uzyskiwaniu przewagi konkurencyjnej przez firmy. Ich pozyskanie oraz zatrzymanie spędza sen z oczu niejednego HR-owca. Jak odpowiadać na ich potrzeby w miejscu pracy? Prosty i zarazem trudny sposób na wzbudzanie motywacji i zaangażowania.

Polecenia rekrutacyjne a pozyskiwanie pracowników blue collar

Marcin Giełzak

Najskuteczniejszą metodą pozyskiwania nowych i angażowania dotychczasowych pracowników są polecenia rekrutacyjne. Aby jednak osiągać wyniki takie, jak branżowi liderzy, należy praktykę poleceń ubrać w program oferujący stosowane narzędzie upraszczające rekomendowanie znajomych, posiadający stosowne rozwiązania prawne oraz procesy i mechanizmy pozwalające sprawnie zarządzić, np. wypłatą nagród za skuteczne polecenia.

13:45 - 14:00

Zakończenie

Prelegenci

Katarzyna Borowicz

Social Recruiting & Sourcing Trainer

Jestem trenerką rekrutacji, social media i wyszukiwania kandydatów w sieci. Prowadzę dwujęzyczny blog poświęconego rekrutacji w oraz Recruitment Open Community Polska – największą polską społeczność rekruterów. Na co dzień pomagam zespołom rekrutacji skutecznie docierać do kandydatów.

Marcin Giełzak

Wiceprezes zarządu w ShareHire

Współzałożyciel i wiceprezes zarządu w ShareHire, firmie będącej wiodącym dostawcą programów poleceń rekrutacyjnych i zaangażowania pracowniczego, współpracującej m.in. z Orange, PZU, Biedronką, Bankiem Millennium, Faurecią czy Sonoco. Współzałożyciel agencji crowdsourcingowej WeTheCrowd, tworzącej rozwiązania z zakresu popularyzacji i wdrażania rozwiązań społecznościowych. Członek rady fundacji Ambitna Polska, zajmującej się public policy, m.in. rynkiem pracy w Polsce. Autor i współautor licznych publikacji z zakresu budowy społeczności i współpracy z nią, m.in. podręcznika "Crowdfunding" (OnePress 2014).

Edyta Hubska

Prezes zarządu i współwłaścicielka IDEA HR Group

Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach menadżerskich, jako dyrektor ds. marketingu w międzynarodowej firmie consultingowej oraz dyrektor ds. personalnych w firmach produkcyjnych. Ukończyła studia MBA oraz jest absolwentką Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego.Specjalizuje się w projektach doradczych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, począwszy od kreowania i realizacji strategii personalnych, poprzez fuzje firm, skończywszy na projektach budowy systemu komunikacji wewnętrznej oraz kreowania wizerunku pracodawcy.

Karol Kapuściński

Sales Director w GoldenLine

Od ponad 14 lat zajmuje się sprzedażą, a od ponad 8 zarządza zespołami sprzedaży. Ostatnie 12 lat spędził na wspieraniu działów HR, dostarczając im produkty wspierające rekrutację i docieranie do kandydatów. Rynek rekrutacji w internecie zna zarówno ze strony dostawcy usług profesjonalnych jak i rekrutera - od 2010 roku prowadzi rekrutacje do działu sprzedaży. Dodatkowo jest certyfikowanym trenerem biznesu i zdarza mu się prowadzić szkolenia z komunikacji. Obecnie odpowiada za rozwój sprzedaży w Goldenline.

Alina Michałek

Expert HR w HRlink

Od ponad 10 lat związana z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi. W swojej pracy bardzo cenię relacje z ludźmi (kandydaci, pracownicy, klienci), pracę z nimi i dla nich. Różnorodność, zaangażowanie, wyzwanie to słowa kluczowe w mojej zawodowej rzeczywistości. W HRlink zarządzam projektami rekrutacyjnymi, wdrażam narzędzia HR’owe w organizacji oraz dzielę się wiedzą i doświadczeniem z naszymi klientami.

Dariusz Rak

Head of Growth w HCM Deck

Od ponad dziesięciu lat odpowiada za wdrożenia systemów wspierających rozwój pracowników w najnowocześniejszych organizacjach w Polsce takich jak Santander Consumer Bank, Allianz, Leroy Merlin, Nationale Nederlanden.

Tomasz Śmidoda

Specjalista ds. HR w Cinkciarz.pl

Od lat związany z obszarem kariery i rozwoju zawodowego - zarówno od strony zatrudniających, jak i kandydatów do pracy. Posiada doświadczenie w pracy w biznesie, a także w innych sektorach (administracji, edukacji i NGOs). Rozpoczął karierę zawodową jako doradca zawodowy, a następnie rozszerzał kompetencje m.in. szkoląc z zakresu pracy z klientami i organizowania usług rynku pracy. Od ponad 3 lat z pomocą koleżanek i kolegów z teamu HR, z sukcesem buduje zespół Cinkciarz.pl. W swojej codziennej pracy zajmuje się przede wszystkim rekrutacją i selekcją kandydatów, wewnętrznymi szkoleniami umiejętności interpersonalnych oraz innymi działaniami w obszarze budowania kapitału ludzkiego w organizacji.

Adam Wąsik

Doświadczony dyrektor zarządzający, dyrektor sprzedaży oraz ekspert rynku rekrutacyjnego, employer branding i mediów

W latach 2007-12 zarządzał największym lokalnym działem sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl w Polsce. W latach 2012-2015 pracował jako Dyrektor Sprzedaży Gazetapraca.pl i następnie Dyrektor Zarządzający biznesem rekrutacyjnym Agory. Po przejęciu przez Agorę większości udziałów w GoldenLine odpowiadał za połączenie struktur GazetaPraca.pl z GoldenLine.pl. Od kwietnia 2016 jako członek zarządu i Chief Revenue Officer GoldenLine odpowiadał za obszar sprzedaży bezpośredniej, E-commerce & Lead Generation, User i Custromer Care, PR & Komunikacji. Od stycznia 2018 odpowiada za rozwój marki Pracownia_EB, agencji kreatywnej, która zajmuje się strategiami employer branding, koncepcjami komunikacji pracodawcy z kandydatami, badaniami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz kampaniami marketingu rekrutacyjnego.

Trzymaj rękę na pulsie!

Bądź na bieżąco i otrzymuj powiadomienia o kolejnych wydarzeniach HRmeeting - konferencjach, szkoleniach i webinarach.

Partnerzy

Organizatorzy

Partnerzy merytoryczni

Partnerzy medialni

Gdzie?

Fabryka Food & Music
ul. Moniuszki 16
65-001 Zielona Góra

Kiedy?

21 listopada 2018
godz. 9:00 - 14:00

Drogi Użytkowniku

Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu przez Online Technologies HR Sp. z o.o. (administratora) danych osobowych w celach marketingowych oraz analitycznych i statystycznych. Przez dalsze korzystanie, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, z naszego Serwisu wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookie w swojej przeglądarce oraz uzyskać dodatkowe informacje o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach w naszej Polityce Prywatności.